Betûméret
+ A | - a | AlaphelyzetÖnkormányzat |
Képviselõ testület
Bizottságok
Testületi
ülések
Jegyzõkönyvek
Rendeletek
Elismerések
Üvegzseb
Polgármesteri hivatal |
Szervezeti felépítés
Elérhetõség
Ügyfélfogadás
Nyomtatványok
Közszolgáltatás
Közérdekû adatok |
Szervezeti, személyzeti adatok
Tevékenységre, mûködésre vonatkozó
adatok
Gazdálkodási
adatok
Pályázatok |
Közügy |
Óvoda
Iskola
Mûvelõdési Ház
és Könyvtár
Egészségügy
Család- és Gyermekjóléti
Szolgálat Nagyvenyim
Egyesületek |
Erdõjárók Klubja
Sportegyesület
Galambász
NTFE
Polgárõrség
Búgócsiga Egyesület
Civil szervezetek |
Arany Daru Nyugdíjas Klub
Foltvarrók
Nagycsaládos
Klub
Alapítványok |
Nagyvenyimért
Szent Bernát Arborétum
Szinergia
Gazdaság |
Testvértelepüléseink
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00635
„NAGYVENYIM NAGYKÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA”
BESZÁMOLÓ A PROJEKT SZAKMAI MEGVALÓSÍTÁSÁRÓLKÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00635
Bevezető:
Nagyvenyim önkormányzat pályázatot nyújtott be a „Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” KÖFOP 1.2.1-VEKOP-16 című és kódszámú pályázati felhívásra. Az Önkormányzat ASP csatlakozási projektje támogatást nyert. A támogatói okiratnak megfelelően a projekt szakmai megvalósítása folyik. Jelen beszámoló a projekt előkészítésének és magvalósításának folyamatát mutatja be.
A Kedvezményezett bemutatása:
Nagyvenyim 4000 fő feletti lélekszámú település a Dunántúlon. A nagyközség önkormányzata 7 fős testületből áll, a polgármesteri hivatal vezetését a jegyző végzi. A hivatalban 2 fővel működő adócsoport, 3 fős pénzügyi-gazdálkodási csoport működik, anyakönyvi és népességnyilvántartási, szervezési, titkársági és iratkezelési feladatok ellátása, szociális és hagyatéki ügyek intézése folyik. A korábban társulásban ellátott családsegítési és gyermekjóléti feladatok ellátása néhány éve ismét szakfeladaton, fenntartói ellátásban történik 2 fővel. A projekt hivatalon belüli célcsoportja a közigazgatási feladatokat ellátó szervezeti egységek és ezek munkavállalói az alábbi munkaterületeken: iratkezelés, titkárság és szervezés, pénzügyi, számviteli és egyéb gazdálkodási feladatok, adózási feladatok ellátása, ipar- és kereskedelmi ügyintézési feladatok, ingatlanvagyon kataszteri nyilvántartásának feladatai, hagyatéki ügyek kezelése, a szolgáltató közigazgatás és elektronikus ügyintézés külső (lakossági, vállalkozói, szervezeti) kapcsolódási felületét kezelők.
Az ASP rendszerhez történő csatlakozás menete:
A projekt rövid bemutatása:
A projekt keretében az alábbi tevékenységek, beszerzések szolgálják a célok teljesülését:
- eszközök beszerzése szoftverrel
- működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása, a kötelező két szabályzat és továbbiak elkészítése, illetőleg módosítása által
- az önkormányzat elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása
- a szakrendszerek adatminőségének tervszerű javítása
- oktatás
- tesztelési, élesítési feladatok jegyzőkönyvezett elvégzése
- projektmenedzsment
- kötelező nyilvánossági feladatok elvégzése
Műszaki technikai feltételek megteremtéséhez szükséges beszerzések:
A projekt körében a felhívás és vonatkozó kormányrendelet előírásainak megfelelő teljes hardver-és szoftver állomány beszerzése, beüzemelése megtörtént.
IT biztonsági feltételek megteremtése, igazgatásszervezési feltételek biztosítása:
A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása körében az alábbi szabályzatok kerülnek megalkotásra, módosításra vagy aktualizálásra:
- Iratkezelési szabályzat
- Információbiztonsági szabályzat
- Vagyongazdálkodási szabályzat
- Pénzkezelési szabályzatok
- Számlarend, bizonylati rend, leltárkészítési szabályzat
A projekt megvalósult eredményei:
Az IT biztonsági szabályzat elkészítése folyamatban van, az iratkezelési szabályzat elkészült, levéltári ellenjegyzése megvolt, jelenleg a kormányhivatali jóváhagyása zajlik. A további szabályzatok módosítása folyamatban van.Az elektronikus ügyintézés körében a kollégák felkészítése megkezdődött.A szakrendszerek migrációja és adatminőségük javítása körében a gazdálkodási és adószakrendszerek tesztelést, tisztítást követően élesben működnek, az iratkezelési szakrendszer tesztelés alatt áll. A kollégák részt vettek a rendszerhasználat körében szervezett oktatásokon.
Információs tábla:
Képek:
Nagyvenyim Településképi
Arculati Kézikönyv
NAGYVENYIM 2017
Együttműködés
Nagyvenyim úthálózatának
egységes minőségben,
az állagmegóvást biztosító
vízelvezetéskialakításával
történő felújítására
_____________________
PALÁGYI JÓZSEF
MŰVELŐDÉSI HÁZ ÉS KÖNYVTÁR
NYITVA TARTÁS:
Hétfő: 13:00 - 18:00
Kedd: 13:00 - 18:00
Szerda: 13:00 - 18:00
Csütörtök: 13:00 - 18:00
Péntek: 9:00 - 14:00
NAGYVENYIMI SPORT KLUB
Dunaújvárosi Járási Hivatal
Kirendeltsége
Ügyfélfogadás:
csütörtök 8.00 órától
12.00 óráig
Varga Szilvia
tel.: 06/25/507-451
Kihelyezett ügyfélfogadás
NAGYVENYIMEN
(Polg. Hiv.):
minden hónap
2. csütörtökön
08:00 – 12:00 között.
Ingyenesen hívható
ZÖLDSZÁM:
+36-40-462-000
Ingyenes család- és gyermekvédelmi tanácsadás
Sziklainé dr. Kiss Erzsébet
ügyvéd segítségével.
Helyszín:
Székesfehérvári Álláskeresők Egyesülete
Székesfehérvár, Tolnai u.10.
Időpont:
minden pénteken 10.00 - 12.00 óráig
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ ÉS IDŐPONT EGYEZETETÉS:
munkanapokon 9:00 és 14:00 között a
06-22/333-460-as
telefonszámon
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Üdvözlet
Nagyvenyim hírei 2023
|